м. Львів, вул. Широка, буд. 77-А, 79052
+380 (68) 588-02-75; +380 (32)-267-59-86
dnzlvpuikt@gmail.com

Онлайн-семінар «Розвиток інтересу учнів до природничо-математичних предметів через візуалізацію навчального матеріалу»

Онлайн-семінар «Розвиток інтересу учнів до природничо-математичних предметів через візуалізацію навчального матеріалу»

10.10.2024р. за допомогою сервісу Zoom відбувся онлайн-семінар, організований Руханською Іриною Романівною, методистом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області, викладачів математики ЗП(ПТ)О Львівської області на тему: «РОЗВИТОК ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО ПРИРОДНИЧО-МЕТЕМАТИЧНИХ ПРЕДМЕТІВ ЧЕРЕЗ ВІЗУАЛІЗАЦІЮ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ», до роботи вякому долучилися 55 педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Львівщини.

Відповідно до програми підвищення кваліфікації впродовж засідання було розглянуто наступні теми:

Візуалізація навчального матеріалу на уроках математики(доповідач – Гібій Марія Степанівна, викладач математики Новояворівського вищого професійного училища);

Візуалізація навчального матеріалу у процесі вивчення математики засобами середовища Geo Gebra (доповідач – Яворська Віра Михайлівна, викладач математики ВПУ №19 м. Дрогобича);

Інструментарій візуалізації навчального матеріалу для вивчення математики (доповідач – Турчин Оксана Ігорівна, викладач математики Львівського вищого професійного училища інформаційно-комп’ютерних технологій);

Загальні правила візуалізації навчального контенту (доповідач – Руханська Ірина Романівна, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Львівській області).

Під час засіданнями були розглянулті сучасні інструменти візуалізації навчального матеріалу для вивчення математики, які не лише полегшують викладання, але й сприяють розвитку інтересу учнів до математичних предметів. Серед цих інструментів – Microsoft ExcelMathigonDesmos, GeoGebra та інші. Кожен із них допоможе зробити навчання більш наочним, інтерактивним і цікавим.
Адже, візуалізація навчального матеріалу є ключовим компонентом ефективного освітнього процесу, оскільки значно підвищує якість навчання, допомагає легше та швидше сприймати інформацію, підвищує мотивацію та залученість учнів. Її використання є важливим інструментом для педагогів у процесі донесення знань до учнів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *